Hallo, Tänkte att jag kanske kunde lära mig blogga haha. 
Nu är skolan igång efter ett kort sommarlov.....
Vi fick först och främst nya datorer, Dell Imperia tror jag att de hette!
Veckorna som varit nu har varit helt okej, tog tag i mitt liv och sprang 1000m på gympan, tog mig an projektarbeten i alla ämnen som finns typ, och har satt upp högre mål för mig själv att klara av dethär läsåret. 
En dag förra veckan (?) lekte jag modell åt Hanna och det är därifrån alla swaggy-bilder kommer haha!
Beställde även laddare och fjärrutlösare till min kamera, laddaren funkade asbra, HEHE, men sedan kom kära Hanna på att jag inte ens har nån IR-sensor på min kamera så wtf. Blir att köpa ny kamera oki~
 
Sedan om någon är sugen på en Canon 1000D eller ett Playstation3 kan ni gärna höra av er! PUSS!
 
 
  

Kommentera

Publiceras ej